Seyhann imkanın varsa ve memnunsan git canım benim şu an YÖK malesef hoş eşim isteğin neyse onu yapalım diyor ama malesef ben zorlamak istemediğimden yapıcam bir şekilde yeterki hızında bir sıkıntı olmasın düşünsenize normal bir şekilde kendi sancılarımla rahat bir Doğum yaparsam zaten devlet hastanesinde ertesi güne çıkarım ama bir sıkıntımız olursa eziyet olur rabbim kolaylık Versinde biZimde güzel hikayelerimiz olsun,memnun kaldığın bir özel varsa git bence 🤷♀️