Selam kızlar bugün yatışım yapıldı doktorum muayene etti açılma vs hiç bişiy yok yarın sezeryan olucaksin dedi doktorun odasından çıktım servise giderken bi anda suyum geldi şuan yine açıklık ağrı vs yok sabaha kadar geldi geldi yoksa sezeryan olucam dualarınıza talibim🥰