Ezgi2301 canm tabi ki normal. Benim de yarın 5+3 olacak doktorum özellşkle söyledi keseye bakacagız bebek 7. Haftadan sonra gösterir kendini diye. Sakın burda 5 de 6 da bebeğini görenlere bakıp moralini bozma her gebelik farklıdır. İnşallah bebegin seninle