Kızlar bendede suyum fazla . Şeker yüklemesi yaptım çıkmadı. Şeker yoksa genelde nedeni belli değilmiş. Yada çok az bi oran bebekte anormallik ama oda detaylıda belli olurdu dedi doktor. Yediklerime dikkat ediyorum bir nevi diyet yapıyorum. Karbonhidrat, şekerli gıdalar meyvelerde dahil şekeri yüksek olan meyveleri yemiyorum. Dikkat ediyorum . inşallah normale döner doktor yine ara ara şekere bakarız dedi. Riskini sorduğumda erken doğum ve kordon sorunları oluyomuş. Ama korkulacak çok bişey yok dedi çok suyu olupta doğum yaptırdım yapan çok dedi. Keza benim annemde öyle beni doğururken suyum fazlaymış . Genetikte olabilir dedi doktor. Bu hafta tekrar gideceğim bakalım inşallah normale döner . Ve iri bebeklerde su fazlalığı olabiliyomuş.