Seda54 ya sen hep ağda yapıyorsan tabi öyle devam et ben bekarken de jilet kullanıyordum şimdi 37.haftamdayım tabiki göbeğimden göremiyorum yapabildiğim kadar yapıyorum bazen de eşimden yardım istiyorum mecbur. Bu saatten sonra ağda yapamam heralde Ağdada çok tahriş ediyor sivilce çıkarıyor bende. Jiletle de sıfır pürüzsüz olmuyor ama artık yapacak birşey Yok doktorlar nelerle karşılaşıyordur kim bilir