Kızlar haftam 36 ile uyumlu gece başlayan vajinamda agrı var yatıp kalktıktan sonra yürürken acayip hissediyorum ağrısını doktor bebek doğum pozisyonunda demişti zaten burda gecenlerde birisi post açmış orda gördüm doğum kanalına girdiğinin belirtisimi vajina ağrısı varmı benimle.aynı sorunu yaşayan??