Minikperi
Bebeğim emiyor zaten gögsumu tam boşaltamadığı için sağdıklarımı dondurucuya koyuyorum cıkartıp dolaptan versem dolan gögsümü ne yapacagım bebek emmedikce sütte azalacak o yuzden sordum böle bir durumla karsılasan var mı fikir olur bana da dıye ek gidaya geçince yogurt mayalarım demiştim ama daha 3.ayımıza yeni girdik 6. Ayımıza kadar dondurucudaki sütler bozulur mu eylülün 20sinde koymaya başlamıştım dondurucuya