Arifekldrm2 evt bnde gittiğim yerelre götürüyordum uyudığunda yattıgında ona yatırıyordum 😇 iyi oluyırdu. Oyun oynarkende kullandık biz kızım oturana kdr işk 4-5 ay babynest de yatarken egzersiz yapardık jimnastik&egzsrsizli oyun matlarından halılarından almadım hiç ahşap jimnastik & egzersiz oyuncağı mı denir ondan alıp kendim çındıraklı ya da değişik dokulu oyuncaklar takark oynadık bn çok memnun kalmıştım 😇 illa alınması gereken birşey değil ama alınırsa da pişman olunacagını sanmıyorum pişman olanlar bnce kullanamışlar 🤭🤭