Bebeğin toplanması olayı 22. Haftalarda başladı. Kasılmanın o olduğunu söylüyorlar normal diyor doktor. Ama şimdi 28+5teyiz ve çok sık olmaya başladı yani 1 saat içerisinde 2-3 kez olduğu oluyor. Uzandığımda da oluyor. Benim gibi olan var mı. Bebeğin hareketleri normal yukarıda hissediyorum ve aktif baya ondan mı acaba?