Arkadaşlar 35+2 gebeyim bebeğim hep ters ve başı aşsağı dönmesi için ne yapmam lazım normal doğum olsun istiyorum ilk bebeğim normal doğumdu bu haftalarda kanala bile girmişti. Şuan doktorum bebeğin ters dikkat et kanaman suyun gelirse aksi bir durumda acil ve aç gel sezeryana alırız dedi ne yapıcam