Snmlsn düşünmüyorum açıkcası. Belim çok ağrıyor ve doktor bu kadar ağrımasının altında başka yatan bir sebep olduğunu fıtık veya bel kaymam olabileceğini söyledi ayağımı kımıldatsam belimden kütür kütür sesler gelip ağrıyor. Birde basur sorunu yaşamaya başladım yavaş yavaş. Bunlardan dolayı normal doğuma sıcak bakamıyorum