Rabisk hiçbir fikrim yok yanlış bilgi vermeyeyim ama 26gün sonra olduysanız iyi bence neyi soruyorsunuz ki? 45gün sonra olanda oluyor . Düşük veya kürtaj fark etmez bu işlemi gerçekleştirdikten sonra düzensizlik olması çok normal stres yapmayın yani yaparsanız birdahaki adetinizi etkiler .