Ozlemm52 Bugun Çatı muayenesi sonrası kanama oldu ve ara ara devam ediyor ve canım cok acıdı suan çok sert dedı zamanla nasıl olur yani normalde dar veya normal doguma uygunsun demezler mi agrım devam eder mi ya da dogumu tetikler mı ilk gebelik