Taila yengem sezeryan oldu acil sezeryan oldu 28gün önce karnını boydan boya kesmişler baş ve son dikiş ortası yapıştırma oldu ama hastane efsane gerçekten çok güzel burda bir kaç ebeye ve Ümraniye devlette Doğum yapan kişilere denk geldim ben bir kere muayeneye gidebildim Aykut beydi cidden iyi biri sordum ben her zaman gelemem ama Doğuma gelsem bir sıkıntı olur mu oda herşeyinizi bilmemiz bizim için iyi olur ama tabiki Doğuma gelince size gidin diyemeyiZ burası devlet hastanesi öyle bir ihtimal bile olamaz dedi ve ben o yüzden yakınımdaki hastaneye gidiyorum Doğum olunca yakınımdaki sevk ederse Ümraniye’yi düşünüyorum hayırlısı 🙏🏻