Pamuk Rabbimden başka kapımız yok 😔 çok dua ediyorum ona emanet ama yine de çok üzülüyorum, bu tedaviye başlarken Dr belkide olmayacak diye basaldi , ağlaya ağlaya o iğneleri yaptım , transfer edilirken bile ağlıyordum , evlada hasret olmak çok ağırmis 😔🥺