MehmedinZeynebi evet benimde öyle bizde 37 haftalığız çok normal olduğunu artık içerde yerinin daraldığını bu yüzden rahatça hareket edemediğini söylüyor hekimler gün içerisinde ufacıkda olsa en az 15 hareketi kabul ediyorlar bir sorun olmadığına dair buna bebeğim karın içinde toplanmasıda dahil içinizi ferah tutun hayırlısıyla az kaldı kavuşmaya 🥹