Busee0311 37 haftalık olduk doğum için hazırlık olarak neler yaptınız acaba fikir olsun herkese hangi bitki çaylarını tükettiniz veya şu hareket çok işe yarıyor dediğiniz bir şey varmı
Snmlsn Busee0311 38. Haftamdayım. Ben de merak ettim. Yarın doktorumla görüşeceğim gerçi ama burda bekleyeyim.
MehmedinZeynebi Busee0311 aksak gebe yürüyüşü sabah akşam olmak üzere 40 dk yürüyüş ahududu yaprağı çayı günde 3 fincana kadar tuketebilirsin hurma plates topu egzersizleri squat ananas son haftada da gelmiyorsa adaçayı bir fincan Bunları biliyorum
Busee0311 Snmlsn evet bizde yarın kontrole gidicez bende danışıcam lakin dediğim gibi burdanda fikir alalım çünkü internette birsürü şey var insan baktıkça daha çok aklı karışıyor ne işe yarar ne yaramaz Allak bullak oldu kafam
Mrvoztkrmrt 37+5 deyim bugün kontrolümüz vardı. Günde en az 3 hurma adaçayı ve ananas yemelisin dedi bir de yürüyüşleri arttırarak merdiven in çık dedi 🤷🏻♀️
MehmedinZeynebi Mrvoztkrmrt adaçayı erken haftalarda önerilmiyor 37+5 olsanız bile doğumun 40 haftaya kadar uzayan bir süreci var onun yerine yumuşama yapması için ahududu yaprağı çayı tuketmelisin