2650 dedi bugün 34+6 da ondan önceki hafta 2370 di. Ben çok olsun istemiyorum zor doğuyor ama ondan önceki haftaki doktor çok demişti önde sezeryan olma ihtimalin olur büyük olursa zor olur demişti benim bu 3. Zaten doğunca alsın istiyorum bana bu kilo da çok geldi 1 ay daha doğmasa 4 e yaklaşır 😭