ipekk Bugün kontrolden geldik kilomuz 2600 boyumuz 49 cm.Doktorumuz normal dediği sürece elbette bir problem yok☺️ önemli olan sağlıklı olması ama burda bu haftalarda hep daha fazla kilolar görüyorum insan endişeleniyor beslenmeme o kadarda dikkat ediyorum🙈 sizlerin nasıl bu haftalarda ☺️💓
Ebruuuu64164 ipekk benimde aynı öyle gayet sağlıklı beslenirim bence çok ideal kiloları aşırı tombul demek sağlıklı demek değil
dalin ipekk 35+2 2.800 gr biraz sonra nts cekilmeye gitcem kalp atisi yuksek cikmiti dr tasikardi dedi.ins bisey olmaz
ArslanlardanEsra ipekk bizde 29+6 yız 1500gram dedi ve iri bir bebek dedi de ondan sordum. teşekkürler Cvp için
YagizAsyaMom Bugün gittik doktora 35+4 3056 olmuşuz 48 cm de boyumuz var artık muayne sıklığımız haftada 1 e düştü doktorumuz doğum için hala net bir şey demiyor normalde ısrarcı gibi 🤗 bakalım neler olacak
dalin YagizAsyaMom kalp atisi normal cikti bebek hareketleri az cikti serum yedim hareketlendi.ama az hareket ediyor hala
Leilademir ipekk 33+3 üm 2500 ya boyunu hatırlamadım 45 yada 47 cm di boyu 1 hafta önce 43 cnm 2200 dü 😛