Hmyr1- hmm evet benimde kanala girmişti ilk sancılandığım gece öğrendim 31+5 de. Ama su ve plesanta normaldi. Sadece hala her gün sürekli kasılıyorjm böyle olan var mı her hareketinde rahimim uyarılıyor normal oturup kalkarken bile birden sertleşiyo yada sabit dururken de sürekli sertleşiyo adalat verdi doktor ama kullanmayı bıraktım baş dönmesi yaptı çok böyle gidiyoruz şuanda çok şiddetlenirsr sancım gidicem doktora tekrar