Kızlar doktor adetinde gel bi muayene edelim demişti bügün gittim muayene etti ve gonol f iğnesi verdi cumaya kadar vurulcam cumartesi günü yumurtalıklarıma bakıp ona göre ya aşılama yada birliktelik önerecek heralde doktor olumsuz bir şey demedi bizde sorduk hocam tüp bebek tedavisine gerek varmı yaptırmaya dedik hayır gerek yok dedi rahimin gayet iyi dedi eşinin sprem testi de guzel dedi biz tüp bebek tedavisini bunlardan olumsuz bir sonuç olursa yapıyoruz dedi bende sadece yumurtalıklarım tembelmiş ondan dolayı adetlerimde geç oluyormuş aranızda benim gibi olup hamile olan var mı