Sevgicagri benim oğlumda da vardı. Gebeliğim bana haram olmuştu ama boşuna. Oğlum büyüdü ve geçti. Erkek bebeklerinde genelde oluyormuş. Doğumdan sonra iyi bir nefroloji ve genel cerrahi ile takipleşirseniz süreç kolay geçiyor. Bizim ilki çok kötü bir doktordu her ay 2-3 kere çağırıyordu. Sonra Gazi Hastanesine gittim beni öyle bir rahatlattı ki. Bu ne hiç birşey benim için ben bu değerle 6 ayda bir çağırırım ayda bir aizi çok yormuşlar dedi. Sonra geriledi 🙏 içinizi ferah tutun etrafımda çok yaşayan oldu ama hiç şant takılan olmadı