Merhaba hanımlar . Yardımınıza ihtiyacım var . 31+4 haftalık hamileyim bebeğim 1950 gr doktorumuz kilosu fazla olduğunu ve diyet yapmam gerektiğini söyledi . Bebeğin karın çevresinin de büyük olduğunu ve bunun hastalık belirtisi olabileceğini yada anne karnında bişeyden etkilenmiş olabileceğini söyledi. Karın çevresi 31+4 de 33 olması fazlamı ? Ayrıca normalde şeker yüklemesinde normal çıkmıştı hatta sınıra biraz yakın . Düzenli şeker ölçümü yapmamı istedi . Aynı problemi yaşayan hafa bilgisi olan varsa sevinirim .