mrym32 bidiben Allah’ım sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🥰 bugün yapılan diğer testlerime baksan anlar mısın
bidiben mrym32 trombofili paneli testi gerekiyor onun da sonuçlarını bir süre bekliyorsun zaten tam net olarak o testte belli olur canım 😊
Kubraaaslan Benım de öyle beta hep 80 de kalıyodı kese oluşmuyodu bunun sebebını sordugumda cevap vermedi hiç bi doktor inşallah hamişimdir bir de ilaç işe yarar
Kubraaaslan Defne_A Benım ıkı düşüğüm vardi arastırdım burda kızlar konusurken tıbbı genetik bölümüne gittim kan verdim bir de eşimle benden ayrıywtten kan aldılar o da kromozoma bakmak içinmiş . Ikı genımde pıhtı çıktı
Ecerenc Kubraaaslan bende yaptırmıştım benim hersey normal çıkmasına rağmen şu an 6 haftalık gebeyim doktorum aspirin başladı doktorum tedbir amaçlı
Arasmom_ Kubraaaslan öncelikle geçmiş olsun canım. Tıbbi genetik bölümünde mi test yaptırmıştınız sonucunuz ne kadar sürede çıktı
Arasmom_ Kubraaaslan e nabıza düşüyor mu sonuçlar. Bende 16 ekim de verdim kan ay zaman geçmiyor banada dediler 2-4 ay arasında anca çıkar sonuç
Kubraaaslan Arasmom_ Yok zaten bu rapor oldugu için gidip yerinden alıncak sonuclarda görünmiyor. Hastaneyi arayın arada bi