alleeyk Arkadaşlar geçen hafta gittiğimde 37+1 ken 3.110gr dı bebişimiz bugün gittiğimde 38+1 az kilo almış 3.190 gr olmuş sizce ne yapmalıyım? Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Churcill alleeyk her hafta kilo alımı olmayabilir doktor gelişimi iyi sağlıklı dediyse çok önemli değil. Benim de bebeğim son aylarda az kilo alıyodu 3500 gram doğdu
alleeyk @Tubatgn Dikkat ediyorum bende öyle aman aman kilo almadım yani toplamda 12 kg aldım haftaya pazartesi doğum yapıcam ama bakalım doktor sadece kilo almamış pek dedi anlamadım bende
alleeyk @"Churcill @Churcill Yani herşey yolunda sağlıklı ama tabi doğduktan sonra da belli bir kilo kaybı oluyor ya o nedenle bakalım haftaya doğumum var artık hayırlısı
Churcill alleeyk olmadı mama takviyesi yaparsınız duruma göre çabuk toparlaması için. Haftaya doğum varsa 1 hafta içinde en fazla kaç gram alabilir ki zaten. Sağlıcakla gelsin 🌸
Snmlsn alleeyk o zaman şükür. Kordon akışında kalp atışında sorun yoksa bir şey olmaz. Kilyos gayet yerinde.
alleeyk @pnar8007 Yanii doğru tabi ama ister istemez yine de sürekli artan kilo neden artmadı dıye düşünmüyor değilim
Mavigozunannesi alleeyk kilosu zaten çok güzel doğuma da az kalmış benim ki 36 ken 2625 gr 48 cm di 3 kilo falan doğar dedi 38+3 te sezaryen olcam zaten 3. Bebek
alleeyk @Mavigozunannesi Maşallah sağlıkla doğsun inşallah🧿 Evet aslında öyle ama ne biliyim bende bi tedirgin oldum nedense bakalım Cuma günü tekrar çağırdı