Ay lütfen bana bi akıl verin. İkinci bebeğime hamileyim şubat ortasında dogumum olcak kısmetse. Oğlumu bu yıl 4 6 yaş devlete baglı diyanete verdim hem anaokulu tarzı hem kuranı öğrenme. Verirken hatta dedim ikinci dönem alırım cünkü bebekle gidip gelmek zor olur hem gittiği yer biraz uzak ve yokuşlu bi yol hemde kış ayı bebek hasta olablr. Ama öyle bi alıştıki oglum çok seviyor dua ezberledi Kuran harflerini cok guzel okuyor bugün tatil mesela çok üzüldü gitmediği için. Aynı binada götüren biri daha var oğlumla aynı sınıftalar ben getirir götürurum diyor çok iyi bi kadın gözü gibi bakcagına eminim. Ama illaki yabancı hem bende yük olmak istemiyorum kafam çok karışık bebek oldu diye oglumun düzenini bozmak ıstemıyorum. Bebekte hasta olsun istemiyorum zaten sezeryan olcam hemen de kalkamam lütfen napym bana bişi diyin. İkinci dönem almalımym yası daha küçük yoksa devammı etsin vicdan karmasası içindeyim😔😔