Selam kızlar
Ara ara çok afedersiniz kahve sümüksü akıntı geliyor peçeteye, şuanda 9+3 olduk çok şükür. Mutlaka dr a gidicem fakat böyle bir durum yaşayan oldumu aranızda? Bu kullandığım ilaçlar böyle bir lekelenme yapıyor olabilirmi duphaston, oksapar iğne, coraspirin kullanıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻 bazen krem rengine dönüyor bazen kahvemsi oluyor