Kızlar merhaba.. ben gebelik düşünüyorum ama eşim genelde uzakta görev yapiyodu çok birlikte olamıyorduk üç dört aydır yanımda düzenli deniyoruz ama yine oluşmadı prolaktin yüksek dediler onu düşürdük falan bide crp 20-40 arası geziniyo ama doktor engel değil dedi.. Ama benim kafama takılan iki yıllık evliligimde hiç bu kadar düzensiz regli olmamıştım eşimle düzenli ilişkiye girdiğimden beri reglim üç aydır dört gün gecikiyo 5 gün çok çok gelen reglim 2 günde bitiyo.. neden olur anlam veremiyorum.. internette o kadar kötü şeyler okudum ki moralim bozuldu erken menopoz bile yazılıyor tabiki.. başınıza geldi mi neden olur bı bilginiz varmı yardımci olursanız çok sevinirim kızlar ya 😟