Demetgd MTHFR C677T: Homozigot PAI 1 4G-5G: 4G-4G Digerlerinin hepsi Normal yazıyor. Bilenler, aynısı olanlar sonuç nedir süreciniz ne oldu yazar misiniz?
Nalinnn14 Demetgd benimde aynıydı mthfr yazan gen pıhtılaşma demekmiş doktorum coraspin kan sulandırıcı başlamıştı gebelik öncesi daha önce iki kimyasal gebelik nedeniyle baktırmıştık bu teste şimdi 6+5 oldum coraspin devam ediyorum başka bi kan sulandırıcıya gerek yok dedi doktorum paı-1 yazan gen folik asit eksikliğinden kaynaklı oluyormuş bunun içinde folik asit içeren takviye kullanıyorum
SusamTanecigi Demetgd mhftr yazan gen bende de homozigot ben iğne ile ilerliyorum gebelik boyunca şuan ikinci gebeligim ilk bebekte de doğumdan 10 gün s9nraya kadar kullandım şuan yine kullanıyorum bir kimyasal birde gelisimi beş haftada kalmış bir gebelikten kürtaj olmuştum
CeydaST Demetgd kan sulandırıcı iğne kullandıracaklar 35 36. Haftalara kadar. Bir de coraspirin başlamışlardı bende.
Demetgd Nalinnn14 Çok gecmis olsun oncelikle. Allah sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin 🌸 İğne verilmedi mi size? Bende görüştüm iğne ve hapla baslicaz dedi. 4G yazmisi eksiklik mi?
Nalinnn14 Demetgd amin inşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻 sordum doktoruma ama pıhtılaşma tek gende olduğu için sadece coraspin yeterli olur eğer beraberinde diğer genlerden birinde de pıhtılaşma olsaydı iğne de verecektim dedi
Demetgd SusamTanecigi Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💐 Korkulacak birşey mi peki homozigot olmasi. İğneyle sağlıklı olması mümkün o halde
SusamTanecigi Demetgd çok şükür bir kızım var ikinci gebeligim 24 haftasındayız şuan tabii mümkün siz gerekeni yapın doktorunuzu dinleyin ama çok iyi bir doktor seçin kendinize sadece bunu söyleyebilirim o kadar önemli ki
CeydaST Demetgd evet 4.5 ayı geçtik 😍 benim ilk düşük oldu sonra test verince çıktı meydana. Hemen coraspirin başladı doktorum gebe kalmadan. Sonra gebe kalınca da coraspirin ve iğne ile devam ettik. Çok güzel ilerledi gebeliğim sıkıntı yaşamadım elhamdülillah
Demetgd Nalinnn14 bana hem aspirin hem iğne baslayacak öyle dedi hayırlısı olsun inşallah Rabbim sağlıkla nasip etsin
Demetgd SusamTanecigi Allah bağışlasın🌸🌸 Doktorumdan memnunum ama perinatoloji doktoruyla mi devam etmem gerekiyor artik
Demetgd CeydaST Maşallah💐🥰 Rabbim bana da nasip etsin inşallah 🙏🏻 aynı şekilde benimde kalp atışı durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldim. Peki doğum zorunlu sezaryan miydi
CeydaST Demetgd amiinn. Evet sezaryenle doğurdum. İlk normal denedik suni ile olmadı sezaryene döndük
SusamTanecigi Demetgd hayır normal kadın doğum uzmanı ile devam edebilirsiniz ben öyle yaptım şimdi de öyle yapıyorum