Kızlar şuan daha yeni hamileyim 6 haftalık. İlk bebemde hep içimden kız geçiyordu kızım oldu 🥰 şimdi erkek geçiyor halbuki kız erkek fark etmez sağlıklı olsun yeter derim ama anne hissedebilir mi? Cinsiyeti merak etmiyor değilim. Çok heyecanlı oluyor insan. ya kızdır ya erkek ama her hamilelik çok farklı çok güzel 😍