gokyuzununogrencisii Kızlar aynı durumu yaşayan varmı acaba daha hiç sağ tarafımda kipirdadigini hissetmedim, otursam genellikle hissediyorum zaten yada uzansam hafif kıpırtılarla o da . Sol tarafta hep bu normal dimiiii 🙈 23 haftalik oldum ♥️
LavinsMom gokyuzununogrencisii ben de solda hiss ediyordum ama bi kac gundur artik sagda hiss ediyorum hem de yukarida artik kaburgamin altinda sanki orda sisiriyor elimi uzerinde gezdiriyorum sert yuvarlak bisey. Ama neresi acaba 😄
-cey-33 gokyuzununogrencisii bebegın kızmı hep hurafemi bılmıyorum ya sol tarafta kızlar erkek te sag tarafta olur dıyorlar ama bılmıyorum
gokyuzununogrencisii LavinsMom bende merak ediyorum ya 😂 popo mu acaba baş mı ama hep solda hissettimden beri
LavinsMom -cey-33 yalan bu bence benim bebegim hep soldaydi erkek ama. Ne zaman ultrasina girsem soldaydi. Simdi saga geciyor bi kac gundur.
LavinsMom gokyuzununogrencisii ultrasonda yapsa da gorsem neresi 😄 yaa cok hosuma gidiyor ama yuvarlak minnak bisey. Neresise oksuyorum artik neresine denk gelirse 😄😄
Esra_4774 LavinsMom bende valla sol kasığımda yuvarlak bişey hissediyorum hep seviyorum artık popisi başı neresiyse 😅
zeh123_ -cey-33 bende bunu çok merak ediyordum mesela bana kız dediler bende solda hissediyorum ama içimden hep erkek geçiyor
Eslem2112 -cey-33 inanma canım ilk kizimida yüzüm guzellesti sıfır sivilce bu oğlumda yüzüm de sivilce çıktı lekeler var ve burnum büyüdü
Arzuanne Bizim oğluş her yerde ama çok ağrı yapıyor baskı tekme hele baskı çok kötü bazen yukarı bazen aşağıya bazen sol bazen sağ bazen göbek deliğime
Beyzanrrr gokyuzununogrencisii evet normal bnm kızım da hep sol tarafta hatta soluma vura vura canımı acitmayi başarıyor saolsun 😂😂