Kürtaj olalı 4. Aya girecegım normalde şiddetli adet agrısı yasardım ve belirtsi 10 gün önceden olurdu ama kürtajdan sonra hıc belırtı olmadan reglı oluyorm reglım eskısı gibi yoğun değil agrısız sesszce olup bıtıyor bu durum normalmı Yasayan varmı bana yardımcı olabılırmısınız çocuk ıstedıgım için tedırgnm yolunda gtmeyen birşeymi var dıye doktr önemsemiyor ama hıc böyle adet olmamıstm agrısız yoğun olmayan