Gkces09 Zeyba adet olacakmış gibi ağrı var ama öyle şiddetli bir ağrı değil hafif bakalım ne olacak ☺️
Gkces09 Zeyba valla kendimi tutuyorum adet günü yapayım testi harcamayım dedim ama belirtim olursa dayanamam herhalde ☺️
Dilaradefe28 Kizlar benmde 6 gunum var test yaptim kaset test negatif erken mi yaptim acaba? Yoksa gebelik yokmudur 😕
Gkces09 Dilaradefe28 bence erken gibi ben de yapmıştım ilk gebeliğim de negatif çıkmıştı ama hamileymişim
Dilaradefe28 Gkces09 ah biz kadınlar 🙈 hepimiz ayniyiz bu konuda hepimize rabbim sabir ve hayirli haberler versin insallah 🤲🌸
Zeyba 2 gün önce bende yaptım negatif 😂😂😂😂 tutamıyorum kendimi ama beklemek istiyorum umutsuzluğa kapılmayalım
Zg16 Zeyba kalan gün 7 bat 9 Kasım ovülasyon olan tüm günleri değerlendirdim Sağ kasıkta ara sıra batma regl öncesi her zaman olan hafif kramplar ve en önemlisi ölümüne bel ağrısı 😂
Berfin1203 Zg16 bende sizin gibi değerlendirdim bel ağrısı bende hep yok ama olduğu zaman çok kötü oluyorum kasık ağrısı cabası zaten
Sadeceanne2 Zeyba asıl erken öğrenince zaman geçmiyor 😂 rabbim sıhhatle kucaklarımızı doldursun inşallah
Zeyba Evet ya zaman o zaman geçmiyor asıl şuan işten yeni çıktım sayımdaydım inanılmz belim ağrıyor öksürükle mide bulantısı ve ağrısı var 🥹😩
Zeyba Dilaradefe28 kasetler ancak regl gecince çıkabilir erken gebelik yap 2 gün sonra ümitsizliğe kapılma ❤️
Seval0sevall Zeyba benim çok kasık ağrım dün vardı çok sızladı ayağıma kadar vurdu bat15 Kasım kısmet bakalım
Dilaradefe28 Zeyba 3 tane kaset var evde simdi almiyim sabir edebilirsem gunumu bekliyim yapicam cikarsa kalanlarida yapip teyit ederim diye dusunuyorum