Efnanefnan Reglime 8 gun var bel agrim ve rahmim agriyor olcak gibi . Ovulasyon testim 2 gun once baya silikti bugun yaptim silik olan belirgin pembe plmaya baslamis acaba tekrar mi yumurtlama oluyor bilgi verirmisiniz
mombarbie_ Efnanefnan yumurtlama olmamış t çizgisi c ile aynı koyulukta ya da daha koyu olması lazim bu testlerde bu şekilde yumurtlama olmaz
Sevinc-Berna87 Yok canim olmamiş ben bu ay iki kere yumurtlama gördüm ama iki cizgide ayni koyulukda olacak anca oyle oluyor