Eveyas Arkadaşlar benim ara sıra yalancı sancım okuyor. 36+0 dayız. Bu durum doğumun yaklaştığının habercisi mi? Sizin yalancı sancılarınızdan ne kadar sonra doğumunuz gerçekleşti?
Kayaozge Eveyas Benim hep yalancı sancılarım oldu ama doğuramadan bir türlü 😀 o yüzden doktorum sezaryana aldı
SudeeDilek Eveyas Valla ben 34 haftalığım en çok sancım kuyruk sokumum ve biraz üstünde oluyor sanki kalça kemiğim kırıkmış ve o hâlde yürüyormuşum gibi çok zor gerçekten fazla yorulunca daha kötü yatarken kalkarken yürürken hep ağrıyor
edadm Eveyas 36-37 haftada yalancı sancılarım oldu 38e girdiğimde geçti enerjik oldum böyle giderse ben doğurmam diyordum 38+4de sancılandım
Sahdormommy Eveyas ay bende şurda bekleyeyim benimde kasılmam çok oluyor vajinam çok sızlıyor belime ağrı gırıyor sol taraftan bazen uyluk kemiğime vuruyor
Sahdormommy Eveyas benim ikinci doğumum olacak nasipse ama ben işte hiç sancı çekmedim doğum için suni sancı verdiler
Kanalize Eveyas 37+5’iz bazen kasığımdan bir giriyor bıçak saplanıyor sanki ama düzensiz şimdilik nefes alıp verdikçe geçiyor önemli olan düzenli olması ve şiddetlenmesi henüz erken geçmezse başlıyor demektir