SudeeDilek benimde öyle akıntım olmuştu suyum geliyormuş meğer dikkat Edin ben suni sancı çektim o çok kötüydü ama doğum en kolayıydı doğum yaparkende doktorunu dinleyip ıkınmalarınızı yarıda kesmezseniz hemen kolay olur benim iki kere ıkınmada olmuştu bebeğim,ilkini yarıda kesmiştim 😀dikişleri ben hiç duymadım dikerken suni sancıyı görünce o hiçbirşey değildi doğurduğunuz an rahatlıyorsunuz zaten Allah bir avazda kurtarmayı nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın