Ugu324 Kızlar icimde tuaf bı hıs var sanki bebege birsey olmıs gibi 17 haftalık oldum persembe gününe rendevum var ama korkuyorum aile hekimne gitsem kalp atısın duyarmiyim
e_blue_sky_a Ugu324 olacağın öleceğin önüne geçilmez. Tedirgin olup telaş yapınca olacak olan şeyler engellenmiyor. Düşük olsa illa ki ağrı sızı olur veya vajinal kanama varsa şikayetiniz kadın doğum acile gidin aile hekimi ne anlar
momormom Ugu324 ben de benzer haftalardayım bu dönem bir şey hissedemeyiz ki. Ağrınız kanamanız yoksa tamam. Tevekkül edip gününüzü bekleyin. Bir sıkıntı olsa vücut ya da bebişin sinyal verdiğini söylüyor hekimler
Ugu324 e_blue_sky_a kanama falan yok agrımda yok ama ikizlerim kaybetıgım ıcın korkuyorum kalp atısın duyup rahstlamak istiyorum 😔
e_blue_sky_a Ugu324 o zaman kadın doğuma randevu alın gidin en iyisi. Hareketler başlayınca 20ye doğru kendiniz test ederdiniz hergun