Fatma1- Doktor önümüzdeki haftaya kadar anca dayanır her an hazırlıklı olun dedi . Küvezde de kalabilir küçük şuanda 35 haftalık. Hem küvezde kalacağı için alırız üzülüyorum hemde sezeryan olacağı için çok fazla korkuyorum nasıl yapacağım diye
EbruBoluKaya İçinizi ferah tutun inşallah güzel olur sonu 🤲 bende 35+1 de nst de ağrı çıkmasıyla alttan muayene oldum çarşamba günü serum takıldı ilaç başladı doktorum 38 e kadar bekletmek istiyor ama bizde beklemeyecek gibiyiz yarın 36 oluyoruz