23 haftalık hamileyim, çevremde içimi dökebildiğim kimse yok. Duygularımı buraya yazmakta bile zorlanıyorum. Hiç nazlı Bi hamilelik sürecim olmadı eşime hiç zorluk çıkarmadım hatta onu mutlu etmeye çalıştım ama sustukça insanlar üstüne daha çok ekliyor gibi oluyor. Kafayı dağıtmam lazım uzaklaşmam lazım gibi hissediyorum kısa Bi tatile farklılığa ihtiyacım varmış gibi hissediyorum. Bi arkadaşım var depresyonda gibiyim dedim rakı içiyorum gel diyor çevrem de ciddiye bile alınmıyorum. Eşim ev yaptığı için şu işler Bi bitsin diyor ama ben tükeniyor hissediyorum. Bilmiyorum benim gibi olan var mı? Ve ev yaptırdığı zaman eşimin annesi ve babası ile yaşayacağız ben mi büyütüyorum ya da hormonlar mi böyle?