Sedauykan Geçen pazar sabahı kustum birde bugün öğlen kustum kimi zaman 2-3 hafta oluyor kusmuyorum bazende birden geliyor bu normal mi? Birde sabah lavabodayken peçetede iğne ucu kadar kan gördüm 🙁 neyden olabilir?? Kızlar yardım korkuyorum 2. Gebeliğim ilki düşükle sonuçlandı..
RabiaAte Sedauykan kusup kusmama bir ölçüt değildir. Boğazınız tahriş olduysa o sebeple kan olabilir ama doktora sorun. Düşük için böyle bir belirti hiç duymadım o konuda endişelenme bence ☺️
_peritozu Sedauykan korkma canım mide bulantısı kusmak normal hamileliğin her döneminde olabilir. Kan o kadar küçükse bir sorun olduğunu sanmıyorum istersen doktorunu arayıp sorabilirsin için rahatlasın 🙏
RabiaAte Aaa kanı boğazından sandım 🤭 tabii miktar önemli iğne ucu çok küçük gibi artarsa zaten hemen doktora gitmelisin 🤭
AlininAysesii Ben de 14+2’yim, dün lavaboya zor attım kendimi ama ara ara benim de geçiyor bulantılar. 1-2 gün varsa eğer bulantı 3-5 gün falan kesiliyor. 4. haftadan 10. haftaya kadar sürekliydi bulantılarım. İnşallah geçer en kısa zamanda 🙏🏻
Sedauykan AlininAysesii inşallah geçer 🙏🏻 Çok halsiz oluyorum bide baş ağrısı yapıyor bende sizin nasıl geçiyor o gününüz 🤔
enfla bnde 15+5 teyım bugun iki gün kusuyorum üç gün kusmuyorum değişiyor bundan 2 hafta öncesine kadar nerdeyse hergün kusuyordum yavas yavas azalıcak merak etme gayet normal. vücudun hamileliğe alıştıkca kusman azalacak. kanamaya gelince şimdiye kadar iki kere dediğin gibi kanamam oldu tavsıyem doktora gıt ve muayne ol canım. pruluton depot vuruluyorum ben hala lekelenmem bıtmesıne rağmen