Seda2208 eğer hamileyseniz kabızlık çok normalmiş afedersiniz ben normalde her gün çıkardım şimdi zorluyorum ancak 2 3 günde bir oluyor bana da sıkıntı oluyor her gün muz yiyordum çocuk için sanırım muz yapıyormuş doktor bana mor erik var ya malta eriği onu ye dedi biraz rahatlattı işte bi de kuru kayısı yiyorum 2 3 tane bazen zeytinyağı falan da içtim bunları deneyebilirsiniz katı şeyler yememeye çalışın