Mrb guzel anneler ben 37+4 haftalığm doktor kilosu 2900 dedi iyimi sizce sizinki kaç nasıl haftasıyla uyumlu dedi hatta 38 diyebiliriz dedi nst de biraz sancım çıktı dedi her an gelebilir suyu falan leke görürsen hemen gel dedi genelde her 2 çocuğumuda sancım olmadan suni takıl su bunda belki gerek kalmaz kendi sancılarınla olur dedi