Yagmurakyurek her hamilelik farki tabi cinsiyetler aynı olsa bile belirtiler farkli oluyor benim 1 kızım var ilk hamileliğimde aşiri bulandım oluyordu hayat hamileliğimi bulantımdan fark etmiştim kusma bulandı çok vardi doktorum ilaç vermişti akşamdan içip sabah bulandım olmasın diye bulandı dişinda herşey çok iyi geçti çok şükür başka bir sorun yoktu ve ekşi çok yiyordum tuzlu tatlıyı çok sevmeme rağmen kızıma hamileliğimde tatli yiyemiyordum ama bunda ilk haftalarda aylarda sürekli tansiyonum düşüyordu başım çok çok kötü dönüyordu yeni yeni geçti ilk hamileliğimde böyle bir sorunum yok du bunda bulandım ilk de gibi yok ama kokulara karşı çok hassasiyetim var ister parfüm ve güzel kokular olsun ister koku rahatsiz ediyor ogurme geliyor çok kuvvetsiz halsizim yorgun bu hamileliğimde 😒🥺