32.haftamda izne çıkmadım Şuan 35+4 deyim artık vücudum çok yorulmaya başladı. Tam bir işkoliğim aslında çıkmak istemiyorum ama ızdırap oluyor öğleden sonraları artık. Sırtım ağrım ve karın kasılmalarım oluyor yatmak istiyorum. İzine çıksam pişman olur muyum bilmiyorum evde nasıl vakit geçiriyorsunuz ? 20 Kasım doğum planlanıyor. Çıkmalı mıyım yoksa sonuna kadar mı çalışmalıyım ? Tavsiyeleriniz neler ?