IKRAM_01 28 haftalık hamileyim Dr.um adrenalinsiz lokal anestezi yapabilirsin dedi. Yaptıran arkadaşlar nasıl geçti acaba ne yapıyorlar dolgu Yaptıracamda
Peyda IKRAM_01 ben gebelik şüphesi ile diş dr.na gitmiştim. Diş dr.hamilelerde güvenli oluyor dedi, sadece iğneyi vurduğu bölgede kalıyormuş vurduğu iğne. Ama şunu da ekledi; gebeliğin ileriki zamanlarında yapmamamız daha iyi olur, dedi.
IKRAM_01 Peyda çok teşekkür ederim canım yorumun için. Bende 26. haftada kadın doğum Dr.a sordum yapabilirmiyim dolguyu diye evet ileriki aylarda daha iyi bebek büyümüş dedi.