Nurans Kızlar bu hastanede sezeryan doğum yaptınızmı yaptıysanız hangi doktora benimde cuma doğumum var sezeryandan sonra karna bastırıyolarmı kum torbasımı koyuyorlar
Memuranne2 Nurans bende oraya gidiyorum ocakta doğum daha bilmiyorum ama muayene katında gebe takip bölümü var oraya herşey sorabilirsinz hatta odaları filan da geziyorlarmış ben ilk doğum da medipol mega da yaptım kum torbası bastırma filan yoktu
FtmaBlt Ben kontrollerime orda gidiyorum ilk doğumum olacağını için bilmiyorum. Ama kontrollerimde Derya Hanımdan memnunum.