cokkasmabeabi Nuurmu iki, doğumda da denedim ve oldu. 1 haftayi görmeden doğum yaptım. Ama kimine de yaramiyor.
cokkasmabeabi Eliffc01 günde 1 fincan içebilirsiniz. Ben bilmem nesini cikaranlardanim 🤣 her akşam ikiser bardak ahududu yaprağı çayı, adaçayı, tarçınlı su içtim. Ayrıca 6 9 arası hurma yiyodum.
aysenur30a cokkasmabeabi günde 6-9 hurma mı 😳 ay ben hiç sevmiyorum hurmayı tövbe yarabbim ama günde 1-2 yemeye çalışıcam etkili sanırım dimi bide adaçayım var evde onu içeyim 37+6 yım
cokkasmabeabi Gamzeazem ilkinde 36yi geçerek başlamıştım 37+1de doğum oldu. İkincide bu yüzden 37+2 veya 3te başladım 38de doğurdum
melisakarademir0606 Ahududu yaprağı çayı içtim ve faydasını çok gördüm tabi sadece bununla kalmamıştım
cokkasmabeabi aysenur30a ahahahah sen bir de beni hastaneye giderken görecektin…. Avuçlarıma doldurdum 😁
cokkasmabeabi Yagmurr1 o da sancı getiriyormuş ama suni aldım ben 😬 5 cm açıklık su gelişi 0 sancı vardı
Yagmurr1 cokkasmabeabi canım kaynatacaz mı çubuk tarçın mı yoksa direkt suya toz tarçın öı dökücez su sıcak mı normal mi olucak nasıl yapıcaz anlat hele 39 haftadayım sancım yok yapmadığım şey kalmadı😂
cokkasmabeabi Yagmurr1 2 bardak suya 2 çubuk tarçın atıp suya renk verene kadar kaynatıyoruz. Tadı çok güzel en azından 🤣🤣