Ben de 14. haftayı bitirdim ve bel ağrısı geçen hafta başladı. Hatta ağrıdan uyuyamadığım oldu. Babymom hamile yastık desteği aldım ama alışamadım henüz ona. Yürüyüşüm bile bir tık değişti sanki, bazen kasığıma, bazen kalçama ince ince vurduğu oluyor ağrının. Sanırım normalmiş, bu hafta sonu kontrolüm var soracağım bakalım. Bir çözüm bulursanız benim de ihtiyacım var.