AslimErcan CANLAR 25 haftalık gebeyim🤰 kanımda B vitaminm düşük çıktı balık tüketmiyorm.iMOM OMEGA aldım eczacı tavsiye etti gebeler içinmiş güya😒😒DOKTORNUZUN size tavsiye ettiği OMEGA varmı canlar YARDIM lütfen😟😟
svmeybgl AslimErcan bende imom kullanılıyorum İyice araştırdım tüm içerdiği vitaminler vücut için yeterli miktarda Ayrınca balık yağı konusunda dip balını kullanmayan iki firmadan biri
Deletedmom58 Bende balık tüketemiyorum vinalac kullanıyorum. İçeriğinde bolca vitamin desteği var. Çok şükür hiç bi değerimde eksiklik yok. Ki normalde gebelikten önce sürekli vitaminlerim eksikti 😅 Asmdekilerde baya kapsamlı bi vitamin olduğunu söylemişlerdi.
Deletedmom58 AslimErcan tabiki görüşün danışın ben doktor değiştirdim onada sormuştum çoğu doktor tavsiye ediyor 🙂
AslimErcan svmeybgl Anladım canım he bide şoyle bi yazı okudum."Omega 3 vitamini bir antioksidanla alınmalıdır. Omega 3 balık yağı kapsülü kullanırken antioksidan almazsanız, yarar değil zarar görebilirsiniz."