bambiriver11 Kızlar doğum tarihini ben belirleyebilirim ? AMA NORMAL DOĞUM OLUCAK. sezeryanda randevulu gibi gidiyorsun fakat ben 37+6 yada 38+0 doğum yapsam yani bu benim elimde mi doktorun elinde mi ?
Mevlude_Sahin bambiriver11 Ben sezaryan olmuştum ama çevremde duyduklarıma göre bir sıkıntı varsa doktor suni sancıyla başlatıyor doğumu diyebiliyorum. Yüksek tansiyon, şeker gibi gerekçeler varsa 40 larda kadar beklemiyorlar diye biliyorum
Mmeelliikkee bambiriver11 bebeğin elinde sadece , yani suni sancı ile başlatılması bi ihtimal olsada iki gün bile çeken var … sağlıklı başlamasını beklemeli
hunilimom bambiriver11 normal doğum da tarih veriliyor ama şöyle 40-41 e kadar gelmezse sana seçenek sunuyor doktor eğer bebek de iyiyse senin catin vs müsaitse suni sancı için gün veriyor benim şöyle oldu 41+1 de pazartesi denk geliyordu doktorum pazartesi hazırlıklı gel suni vericem demişti bebekte bir sikinti yoksa normal doğum tarihine kadar bekleniyor
okk bambiriver11 ne yazıkki senin elinde değil normal doğumda bebek gelene kadar bekler. 40. Haftaya kadar gelmez ise suni sancı ile doğurtmak için ancak gün verir tabi normal istiyorsan tabi onada koşullar uygunsa bebek iyiyde senin çatın dar değilse vs.